We cannot be loving and compassionate unless at the same time we curb our own harmful impulses and desires.

Hello! Eftersom att jag inte hann plugga något igår (fy skäms) så ska jag göra det nu. Hela familjen har åkt till moskén nu och det är lugnt hemma. Småbröderna hade båda studiedag och de var hemma, hade världens bråk med min bror som kan vara hur jobbig som helst, skitunge är han. Nu är det iaf lugnt hemma - skönt.

Hade det riktigt roligt igår på Tjejforum, börjar få kontakt med småflickorna känner jag, vilket är helt underbart. Det känns verkligen son hemma när man är där. Det är riktigt roligt med andra ord. Torsdagar är alltså bra dagar. Nästa torsdag har jag tenta, så det känns bra att få åka till U.G efter det liksom.

Så idag blir en plugg-fredag med andra ord, ska på ett födelsedagsfirande ikväll, det är planerat iaf - men vet inte riktigt hur det blir med det. We will see. Toodles!

P.S. Tiramisu:n som jag gjorde igår blev super-duper god! Den blev en hit och tog slut på noll-tid. Hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0