Who you are is god's gift to you, what you become is your gift to god.

Har vart riktigt duktig idag på föreläsningen känner jag. Jag hann liksom aldrig med att anteckna vad lärarna säger då jag suger på att snappa upp det viktiga ur sammanhanget, men nu tror jag att jag har greppat det! Kalla mig korkad, men så är det. Och tiden gick SÅ mycket snabbare nu när man verkligen lyssnar aktivt istället för att sitta och försöka lyssna och somnar istället.

Tog upp detta eftersom att igår på mitt horoskop stod det "Du tar just nu lite för lätt på ett och annat, vilket kan straffa sig! Försök att använda din tid klokt och konstruktivt." Läskig varning. Tror inte på horoskop och så men ibland kan de stämma så in i helvete.

Är riktigt glad just nu, ska få åka tillbaka till Stockholm imorgon. Har just nu samlat några tjejer som ska med mig imorgon och hälsa på i vår gamla grundskolas ungdomsgård. Ska bli riktigt kul!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0