You shimmy shook my bones, leavin me stranded all in love on my own.

Hej! Är riktigt trött just nu, vaknade tidigt för att bege mig till Eskilstuna då föreläsningar från 9:15-16:00 stod på schemat. Dagen gick bra, har lärt mig att jag inte somnar om jag antecknar flitigt, koncentrerar mig så jag slipper tänka på att jag är sömnig. Vi fick sluta tidigare än den egentliga tiden, vi satt på 14:15 tåget tillbaks till Stockholm. Det gjorde min dag kan jag tala om!

Sen dess har jag hunnit träna två pass, en Afrikans Aerobics (som btw suger, vår förra tränare var så mycket bättre..) och Aerobic Salsa. Den senare var riktigt bra, svettig som fan blev jag. Vi var en stor grupp som tränade tillsammans idag, Ayaan.B., syrran och hennes fyra kompisar. Roligt!

Nu ska jag försöka återgå en liten stund till mina böcker, humanpatogen mikrobiologi är inte att skoja med. Sedan väntar sängen, är riktigt trött. God natt!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

heeeeeeeej tränings-buddy!!

2011-02-08 @ 22:58:46
Postat av: soraia

HEEEEEEEEEEEEEEJ

2011-02-08 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0