You're as beautiful as a Sunset Valley morning.

Hej! Hoppas allt är bra med mina trogna läsare, det är det med mig! Lite trött är jag allt, men när är jag inte det likszxom?! Har haft en superbra dag, även fast SL förstör allt. Det var meningen att jag och Karin skulle åka och hälsa på Caroline på hennes nya skola, Ersta Sköndal, men bussarna åker lite hur de vill idag så vi åkte istället in till Sandy's och käkade. Det blev deras goa kyckling-currysubs, mm! Vi satt en lååång stund och snackade och skrattade, det var helt underbart! Synd att Carro lämnade oss och Eskilstuna! Haha.

Kom hem för en stund sen och det är meningen att jag och syrran ska möta upp Deeqa för hennes födelsedagsmiddag, men eftersom att SL tydligen inte visste att det snöar i Sverige, så är det inställt. Vi tar det nästa vecka istället. Fy för SL.

Imorse hände något sjukt tragiskt, min granne försökte begå självmord och hoppade från loftgången.. Herregud vad sorgligt, som tur var överlevde hon, men hoppas att hon blir bättre, både psykiskt och fysiskt.. Mina tankar går till henne och hennes familj, må Gud hjälpa dem.

Ska ta och göra annat innan jag, moster och syster drar och käkar ute. Ha det bäst och ta hand om er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0