All his life he has looked to the future. To the horizon. Never his mind on where he was.

Hello! Har haft en riktigt trevlig torsdag, ingen skola och bara det är ju värt jättemycket. Klockan 11 var jag och tränade ett pass som hette Multi, en blandning av uthållighet och styrketräning - tufft men jättebra! Dagens grupp var så speciell, vi var bara fyra pers varav två var typ pensionärer, en medelålders kvinna och sen jag. Haha!

Efter träningen tog jag tag i städningen för det såg ut som ett bombnedslag här hos oss, det tog sin lilla tid men inget slår ett rent och fräsch hem. Klockan 5 mötte jag världens bästa Emma. Vi käkade mat och snackade en massa. Det var riktigt trevligt faktiskt. Har saknat den tjejen väldigt mycket, roligt hade jag! Nu känner jag att jag måste plugga.. Buhu. Ska koka mig en kopp té så det blir lite bra utav skiten ialla fall. Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

JAG GILLAR DIN BLOGG sureeeeej! :D

2011-01-13 @ 22:29:11
Postat av: Soraia

Yeeeey Ayaan, NÅGON som gillar den! :D

2011-01-14 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0