Dag 14 – Dåliga vanor och laster.

Denna blir enkel tror jag. Det är alltid enklast att ta upp det som är (eller det man anser är) dåligt med en själv, snarare än sånt som är positivt. Jag är för det första väldigt självkritisk. För minsta lilla grej blir jag helt galen och besviken på mig själv. För det mesta så är det onödiga skitsaker det handlar om. Sedan så är jag också väldigt överanalytisk, jag överanalyserar allt! Det är verkligen ett heltidsjobb måste jag få säga, det kan bli otroligt jobbigt att hela tiden tänka på saker och liksom gå igenom de i huvudet igen och tänka vad man annars kunde gjort/sagt, blah blah.. Kan hålla mig vaken länge p.g.a. detta. Jag tycker om att skjuta fram allt som jag kan skjuta fram, jag gör allt i sista sekund vilket kan bli väldigt stressigt.

Hm.. Nu tror jag det blev lite fel, vet inte om det jag tog upp var laster/vanor eller mer dåliga sidor hos mig? Haha, orkar inte bry mig. Nu ska jag se på Leila bakar!


Kommentarer
Postat av: Hibo :)

Soraia! Ja har samma "problem" om man kan kalla det, att överanalysera saker o ting. Det tar på krafter kan ja säga, otroligt mycket :(

2011-01-26 @ 21:58:11
Postat av: Hibo :)

Soraia! Ja har samma "problem" om man kan kalla det, att överanalysera saker o ting. Det tar på krafter kan ja säga, otroligt mycket :(

2011-01-26 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0