Dag 2 – Min första kärlek.

Dag två och rubriken lyder min första kärlek. Nu är jag verkligen super tråkig och säger att jag aldrig har vart kär i en individ. Vi alla vet att man kan tycka om någon, men jag har aldrig vart riktigt kär, förälskad, betuttad eller vad det nu heter. Jag kanske är skum, eller så är jag riktigt svår-förälskad, vet dock inte varför. Dock kan jag bli förälskad i andra saker - några exempel är smycken, tésorter, skor och annat materiellt. Sån kärlek har jag känt många gånger 8). Min första kärlek kan jag säga var bandet Red Hot Chili Peppers. Som jag älskade de! Jag kan bli lätt förälskad i musik också. Ibland önskar jag att jag kunde vara förälskad, ni vet när en kompis säger till en att man tycker om någon då tänker jag varför kan inte jag också göra det? Men det är nog lika bra det, på så sätt slipper jag sömnlösa nätter och fjärilar i magen.. Så om det besvarar frågan vet jag inte, men det får nog räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0