Dag 6 – Om det här vore min sista dag

Har inte haft tillgång till dator de senaste två dagarna, så därför har jag inte kunnat uppdatera. Så nu är vi inte egentligen på dag sex, men vi säger så!

Detta var en mycket klurig en.. Självklart om det här vore min sista dag skulle jag göra sånt som jag verkligen vill. Dvs umgås främst med min familj, för om man ska se efter det som verkligen betyder något här i livet så blir det defenitivt min familj och andra nära och kära. Vad läskigt det här blev! För man vet ju inte när ens sista dag är, det kan bli idag fast jag inte vet det.. Så egentligen borde ju jag tänka varje dag som om det vore min sista dag. Fast så kan man inte heller gå och tänka hela tiden, då finns inga framtidsplaner och det blir ju bara fel. Men ni fattar vad jag försöker säga här! Hm.. Vad mer skulle jag göra? Jag skulle skratta. Åh vad jag skulle skratta! Det här säger jag nu liksom, vet inte om jag skulle skratta eller gråta om det kommer till kritan. Som sagt var detta en svår på listan! Hoppas den dagen aldrig kommer då jag behöver fundera kring de här banorna.. Men som sagt, jag vet aldrig när jag kolar och som sagt ska man leva livet till fullo, eller försöka göra det. Ta aldrig något för givet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0