Everything is nothing, if you've got no one.

Sitter ensam hemma nu, familjen är i Stinsen och skulle fixa något. Det har vart supernajs att vara själv, uppskattar ensamheten ibland. Har fixat min garderob som såg ut som ett bombnedslag, visst känner man sig såå mycket lugnare när det är fixat? Sjukt ju!

Igår hade jag det himla roligt hos Elise med Zoe och Annis, vi satt och spelade spel på Wii:et vilket var hur roligt som helst! Det måste defenitivt göra om. Vi hade köpt hem pizza och chips och fetade oss som vanligt, dock var vi "duktigare" igår för bara läsk, pizza och chips är ganska litet jämfört med det vi brukar köra på haha.. Hatar att åka hem ensam en lördagskväll, vilken tur att jag mötte syrran som vart hos sin kompis. T.ex. igår satt vi på tåget och det kliver på en man som är helt blodig i ansiktet och såg sjukt skadad ut, skrämmande. Människor och alkohol alltså.

Ska fortsätta städa rummet lite innan familjen kommer, dessutom skulle storesyskonen komma och hälsa på. Awsome! Och imorgon beger jag mig till Eskilstuna och är där tills på Torsdag, hm. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0