If your face is swollen from the severe beatings of life, smile and pretend to be a fat man.

Hello! Kom hem från jobbet för en stund sedan, fick skjuts hem vilket är helt awsome speciellt när man inte orkar stå i kylan i en kvart för en buss. Jobbet gick bra, imorse var jag och moder min och tränade, trots att vi inte lyckades fixa något kort (det var fel på mitt kontokort..). Imorgon ska vi iallafall tillbaka och fixa det, och då väntar ett pass till. Ska försöka komma igång nu. Och detta säger jag medans jag käkar cheese doodles, choklad och dricker cola. Åh så duktig! Eheheh

Imorgon jobbar jag igen, behöver jobba nu för att få ifatt de veckor jag missade. Okej, don't know what to write i detta inlägg no more. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0