Jag önskar att jag hade kvar mitt hemland..


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

otroligt fin bild!!

2011-01-20 @ 10:28:30
Postat av: soraia

Ja absolut! Synd att mitt folk är vildar och att vi inte har rätt till vårt land, snyft.. ):

2011-01-21 @ 09:35:18
Postat av: Tanada forth

vi är inga vildar! vi är nomader. alla länder genomgår utveckling. sverige var för 300 år sedan ett land där fattigdom inte var ovanligt, där våld förekom. men lik många länder klarade sig Sverige genom att inget annat land kom emellan och manipulerade. Allt blir väl i somalia igen. kanske inte i vår tid, kanske inte i våra barns tid. men så småningom.

2011-11-09 @ 22:05:33
URL: http://tanadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0