Just like a pc one needs a restart after getting stuck.

Hej! Jag blir sämre och sämre på att uppdatera, oops. Men det är bara tecken på att man har ett liv.. Eller? Nädå, jag är fortfarande lika tragisk jag :)) Har precis vart hos storasyrran där hennes kompis var där. Vi satt och kollade på The hills have eyes som gick på tv, hemskt film! Så jag sitter nu och stirrar runt och hör konstiga ljud - inbillar mig alltid sånt när jag sett en skräck film..

Tidigare idag var jag på IKEA med mamma, letade efter fina ramar men deras utbud är inte så bra. Dessutom ville jag hitta ett nytt skrivbord, vårat är jag otroligt fult. Men det får bli en annan dag. Alla IKEA besök har alltid en höjdpunkt, nämligen deras pizzaslice och läsk meny för tio spänn. Eheh

Nu ska jag se på lite roliga klipp på youtube så jag slipper sitta här helt vettskrämd. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0