Laugh and the world laughs with you. Weep and you weep alone.

Hej! Är i Eskilstuna nu och är så galet trött att det inte är sant. Fick inte så mycket sömn inatt, det gick inte så bra att somna vid tolv när man har vänt på dygnet. Sen blir jag så sur och irriterad över att jag inte kunde somna, så det blev liksom bara värre. Fattar inte vad jag gjorde igår kväll för jag satte alarmklockan på en kvart innan jag skulle hemifrån, när jag egentligen ville ha en timma. Vad hände liksom!? Så fick stressa hemifrån, kul liksom. Men jag hann!

Ikväll blir det inge plugg för det känns helt lönlöst då hjärnan är potatismos idag, inget går in. Så ska strax fixa mig en kopp té, läsa min bok och vänta på Top Model. Sen väntar sängen. Btw kommer Carro min homie från klassen att lämna oss, hon kom in i Ersta så det blir inga fler galna resor med henne.. Vi som hade planerat att spruta champagne/pommac på sista tågresan! Och duka fint och käka tacos och sushi.. Undrar om man får göra det? Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0