Life is what happens to you while your're busy making other plans.

Hej! Har haft en himla trevlig dag, även fast jag inte har gjort något specieltt så känns allt bra liksom. Har vart och tränat imorse vilket var väldigt uppskattat. Känner dock att jag börjar bli förkyld, hostar som attan. Tack mamma som smittade mig. När jag kommer hem har mamma köpt eritreansk injera, gissa om det gjorde min dag! Hon gjorde en helt underbart god eritreansk inspirerad gryta till injeran, mm! Gud vad jag älskar mat.

Har känt mig otroligt duktig då mamma kom hem med en godispåse och jag inte tog en enda. Nya tider eller!? Nääää, skulle inte tro det va. Men försöker vara nyttigare. Som sagt, vi får se hur det håller..

Ska snart iväg till Rinkeby för en föreläsning med världens bästa Sheikh Bashir, har längtat till hans föreläsningar. Ser också fram emot att få träffa underbara Hibo och Deeqa. Nu ska jag se på Oprah. Toodles! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0