No hero in her sky.

Hej! Har vart borta från bloggen några dagar nu, men jag har vart riktigt riktigt sjuk nu och det har inte vart roligt alls! Fick något virus, hade ont i skelett, muskler, huvudet, hostade och var allmänt död. Låg helt livlös typ ett par dagar, fy vad jag är glad att de dagarna är över! Ingen förvarning heller..

Nu är jag på bättringsväg iallafall, tyvärr har jag smittat hela familjen. D'oh. Skippade skolan idag, pallade inte åka till Eskilstuna. Har suttit och pluggat hela dagen nu inför min tenta på fredag. Mitt huvud är helt tungt och trött. Letade efter hemsidor med tips på bra studieteknik. De sa något i stil med "det inte är bra att plugga in allt sista veckan".. hahaha! Vad gör jag liksom!? Aja, jag är och kommer alltid vara en sista minuten människa. Okej, slut på rast nu och tillbaka till celler och cellvävnad. Usch vad tråkigt. Det måste nog vara mer njutning i att se på "How I met your mother" eller något annat hemskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0