Sometimes the king is a woman.

Har ganska tråkigt såhär dags på kvällen, så jag lägger in en otroligt onödig lång lista.

Lovar du att vara ärlig? Ja. Du heter: Soraia. Smeknamn: Soraia-ta-ta-taleta. Låt som när du är ledsen sörjer till: Coldplay - See you soon. Beroende av: Min vaselinburk, té och min mobil. Vad tror folk om dig: Att jag är pryd. Stämmer det: Absolut inte! Vad får du oftast komplimanger för: För mitt leende. Vad säger du för att imponera på någon: Något riktigt smart. Hur imponerar man på dig: Genom att vara autentisk. Brukar du skratta för dig själv: Det händer ganska ofta. Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Tänker inte dra det här eftersom att det var superlångt och formellt. Var bor du: I Husby. Trivs du där: Ja. Äger du några converse: 3 par. Sprit, cider, vin eller öl: Jag blir endast full på kärlek och cola! Brukar du bli för full: Ja, på cola alltså. Är du allergisk mot något: Katter. Hur svarar du i mobilen: "Hallå?" Antal timmar sömn inatt: 10 timmar. Brukar du komma i tid: Oftast. När mår du bra: När jag gör det jag känner för. När blev du fotad senast: I Dubai, på en restaurang. Hur känner du dig nu: Trött och svag. Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Vad tycker du om fötter: Tycker inget särskilt. Vad saknar du: Sommar. Hade du en bra kväll igår: Defenitivt! Favorit dryck på morgonen: Ljummet té med socker och mjölk. Rakar du benen: Nej. När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid tolv. Är du blyg: Oftast inte, men ibland konstigt nog. Sysslar du med någon idrott: Eheheh. Nej. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, sånt finns bara i dåliga filmer. Har du spytt offentligt: Nej. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj, den var svår! Det skulle bara var intressant att få se vad som pågår i en kille huvud. Och kissa stående. Är du nöjd med ditt liv: Ja. Är du bortskämd: Nej. Vad gör du i morgon: Jobba, träna. Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Oprah Winfrey. Vad längtar du till: Att det blir sommar någongång! Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja och ja. Vad använder du för schampo: Elvital Color Vive. Hur gammal är du: 19 år med åldersnoja. Tycker du om någon just nu: På vilket sätt? Ja och nej. Gröna eller röda äpplen: Gröna. Gillar du golf: Wtf, nej. Vilken tid gick du upp idag: 09:00 Har du sovit i din egen säng inatt: Ja. Har du strumpor på dig nu: Nej. Är det okej att gråta: Det är det absolut. När grät du senast: Häromdagen när jag hade en mardröm. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en ö och en glass-fabrik. Vill du gifta dig: Ja. Vill du ha barn: Ja, massa! Typ 12. Solar du ofta: Haha, det behövs nog inte. Är du bra på att laga mat: Eheh. Vilken är din favoritglass: Piggelin eller mascarpone. Tror du på ett liv efter döden? Ja. Har du tandläkarskräck? JAJAJA! Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av de, jag är alltid trött. Har du någon gång gråtit dig till sömns: Tyvärr, dock inte så mycket senaste tiden. Biter du på naglarna: Ibland när jag är riktigt stressad/nervös. Röker du: Nej, jag gillar mitt liv. Hur ofta tränar/motionerar du: Eheh. Senaste låt du hörde: KoL - Arizona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0