Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from.

Hej! Jag är så otroligt trött, vill bara lägga mig, vilket jag strax ska få göra. Känner att jag börjar bli förkyld också, inte okej. Har precis kommit hem från Reactor där min lillasyrra har haft en fotoutställning som blev riktigt lyckad! Det var jättekul och massa av hennes kompisar kom, både från skolan och privat, förrutom husby-grabbarna som ändå alltid är där. Så det blev bättre än förväntat, awsome! Hon hade tagit jättefina bilder som jag hjälpte henne hänga upp, vi fixade bål och annat snacks. Träffade lite gamla vänner, och några nya fick jag. Trevlers!

Har haft skola idag som vanligt, vi hade en liten introduktion 8:30 och efter det fick vi lära oss ta temp, läsa av andning samt blodtryck. Lite svårt var det med att hitta puls och så när det gällde bloddtryck, men det gick bra. Nu är jag riktigtriktigt trött, ska ta mig till sängen som ropar på mig. Peace! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0