The nicest thing for me is sleep, then at least i can dream.

God morgon! Fredag och det är redan helg för mig. Jag älskar att gå på universitet, så mycket skönare än gymnasiet. idag är det dock inte så värst mycket vila, idag ska jag jobba i nio timmar, men glad är jag för jag behöver pengarna!

Jag är mycket mycket lycklig as we speak, livet kan inte kännas finare. Livet går inte alltid som man har planerat, och det är väl själva grejjen, eller? Jag hoppas att den här känslan varar ett tag framöver bara.

Igår hade jag skola med föreläsning och HLR-utbildning, har nu officiellt fått "körkort" i Hjärt- och Lungräddning samt hur man använder en hjärtstartare. Eheh. Har äntligen fått tillgång till praktiklistan och jag kommer ha praktik mellan v. 19-23 (oj, så långt det är dit!) på Södertälje Sjukhus på avdelning 18 som är en Kirurgi- och Urologiavdelning. Spännde!

Sitter med världens jäkla nackspärr, inte roligt (förr trodde jag det hette nacksperm..). Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0