Time is of the essence.

Hej! Har vart urusel på bloggandet, vill skylla på allt som händer runtomkring, på idioter och på sjukdom. Men vet inte om jag riktigt kan det.. Sitter och lyssnar på Regina Spektor och hon är bra hon. Ikväll hade jag tänkt se på Nightmare at Elm Street, vi får se hur jag sover inatt då.

Har haft några mindre bra dagar, har haft skola förra veckan, den här helgen har jag jobbat hårt och i fredags var jag med mina fina vänner Zoe och Elise, det gjorde typ hela min vecka måste jag få säga. När allt runtomkring suger så är det härligt att ha vänner som gör att man glömmer all skit. Okej, nu ska jag sluta snacka crap. Stänger av depp-musiken för den hjälper inte ett piss. Peace!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

comebaaaaaaack

2011-01-25 @ 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0