Trouble is like water - it covers two thirds of the world.

Hello! Har haft en bra dag, trots det deprimerande vädret. Varför blir jag lika överraskad över snön när jag går utanför huset? Som att det ska vara tropiskt väder med palmer och blått vatten liksom, who am I kidding.

Vaknade vid nio och kunde inte somna om. Käkade frukost och såg på Animal Planet ett bra tag. Till lunch åkte familjen till Olle's Krog där mormor bjöd på lunch, helt underbar min mormor är. Efter det åkte jag in till stan för att möta Elise, Zoe och Aino för lite shopping (window-shopping för min del). Det var riktigt roligt, skrattar alltid så jag får ont i käkarna när jag är med de. Kom hem och nu sitter jag här efter en kopp té och ett samtal med Samira. Vi vart båda otroligt lyckliga över att vi klarade tentan, trots att jag trodde att jag skulle faila stort. Jag säger ju att det lönar sig att ordbajsa! Om ni hade vart i mitt vardagsrum för sisådär en halvtimma sedan skulle ni se en glad Soraia som skuttade och skrek som bara den. Mamma och pappa skrattade.

Okej, nu ska jag göra annat, men först ska jag lägga in min Dag 4 på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0