True love from me like I longed for yours baby.

Hej! Imorgon beger jag mig till Stockholm, efter en dag med metod övningar. Hoppas det går bra nu! Vi ska få lära oss de mer tekniska delarna av sjuksköterskeyrket, woot-woot! Och jag hörde idag att vår sista praktik i år 3 kommer vara 16 veckor lång. 16 veckor, friggin 4 mån?! Wow!

En tjej som går i min klass har nyöigen flyttat hit från Stockholm och hon sa att hon bor i en trea här för ynka 2700/månad, kan inte fatta att det är så himla billigt! Hon sa att jag jättegärna kunde bo hos henne, vilket var snällt att hon erbjöd, men hell to the no att jag flyttar till Eskilstuna. I'm a big town kind of gal! Eheh
Just nu är jag hungrig, men mår illa. Ska nog ta och duscha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0