What is a friend? A single soul dwelling in two bodies.

Hejsan! Har precis skrivit klart min sjua på listan. Har haft en fin dag, vart i moskén med familjen. Efter det åt vi god lunch hemma (åh, nu börjar jag igen med min besatthet för avokado) och sedan åkte vi in till Kista, jag och mina småbröder. Vi vart i biblioteket där jag beställde två böcker nämligen Attila av Klas Östergren och Lolita av Vladimir Nabokov, som båda ska vara riktigt bra. Det får jag hoppas! Efter biblioteks besöket köpte jag lite nödvändiga saker och sedan fikade vi, riktigt gott var det. Vet inte hur det fungerar med att vara nyttig (det här eviga tjatet om att man försöker vara nyttig, men att det inte lyckas, sen tillbaka till nyttig-tåget igen, sen ramlar man av - jag börjar själv tröttna nu), och jag orkar inte bry mig. Vi tog oss hem vid fem-tiden, och efter det gick jag, mamma och lillebror till Muna och Amal's hus där vi hälsade på den underbara familjen. Lille Fuad fyllde 11 och vi hade köpt en liten tårta till honom. Det var riktigt roligt, brukar skratta så mycket där att det inte är sant. Om jag skulle hänga mer där skulle jag ha haft ett sex-pack, det lovar jag. Okej, nu är jag trött och min säng kallar på mig. God natt!

Btw får mitt avsnitt av Monique med Shemar Moore, som jag fick av Amal, vänta. Åh, som jag längtade efter att få se den underbart snygga mannen. Men men, den som väntar på något gott.. Och dessutom vill jag vara helt otrött och pigg när jag ser den, annars gör jag inte honom någon rättvisa.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0