When you have freedom, you can fly.

Hello! Den här dagen har blivit riktigt bra, har verkligen inte vela spendera de här två kommande dagarna i Eskilstuna, och eftersom att jag hade kollat fel på tabellen så missade jag mitt tåg. Tåget efter skulle inte komma förrens två timmar senare, så jag åkte hem igen. Äsch, en föreläsning är inte hela världen. Det var väldigt skönt med sovmorgon, vaknade nio helt utvilad och lycklig. Har vart hemma med mamma min hela dagen, vi åkte och shoppade lite med syster min. Det var najs. Hittade ett par skor för 100:- och en klänning jag länge velat ha för 80:- på gamla goa Monki. Okej, detta är säkert skittråkigt.

Har dock haft riktigt bra dagar nu, livet känns jävligt bra om jag får säga det. Även fast mycket händer runtomkring och mycket egentligen suger så är jag glad att jag lever och ler. Har dock haft lite det upp-och-ner, satt på tåget idag och grät, vilken tur att det vart tomt den tiden.. I'm an emotional wreck.

Ska ta och läsa lite i min Cosmopolitan (som jag hittade på tåget, har slutat köpa såna ganska onödiga tidningar) och sedan kommer Leila bakar, idag ska hon göra Key Lime Pie som jag länge velat göra. Mmm! Cheerios!
  

Lord have mercy!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0