Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

Är seg och trött som bara den, men glad som fasiken ändå. Dock är jag väldigt besviken på Sveriges sommarväder, what's up liksom. Känner mig så insnöad på att baka och se på bak- och matlagninsprogram, det är helt sjukt! Hemmafru syndrom eller vaddå? Har suttit och kollat lite recept och har hittat ett recept jag har letat efter länge. Imorgon innan jobbet tänker jag göra en Mississippi Mud Pie, mm! Hoppas den blir lyckad. Det är så spännande att baka något nytt. Usch, nu låter jag som en sån där pinsam "hemma-fru-från-50-talet-wannabe"-bloggerska. Inte ok! Nu ska jag läsa någon av alla fem böcker jag håller på att läsa, är som en rastlös idiot, kan inte ens hålla mig till en bok. Toodles.
 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

ååååååhhhh den kommer säkert bli mer är än lyckad!! :D

2011-07-25 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0