I know I'm not good looking, but I glow at night.

Hello! Hoppas ni har haft en trevlig tisdag. Vädret börjar vända nu känns det som (ta i trä). Från att vara mulet och dugga lite smått till att fatiskt bli ganska varmt och soligt, najs. Det enda negativa är att man då svettas ihjäl sen när man klätt upp sig redo för en vinter typ.. Dagen spenderades på Gröna Lund med familjen där vi hade riktigt kul, känner tyvärr att jag börjar bli lite för gammal snart för grönan haha.

Gårdagen spenderade också på Gröna Lund (stammis), men då med Elise och Zoe då vi såg Alice Cooper som spelade. Är inte direkt något fan, men det var en häftig upplevelse! Hade så kul med mina pinglor, har saknat de!

På torsdag tar jag, Aino och Elise min bil upp till Kramfors i Norrland där Elise landställe ligger, ska bli riktigt najs faktiskt! Får vila lite och umgås med mina tjejer där uppe. Nu är det dags för mig att sova, för jag är trött. Toodles!


Kommentarer
Postat av: venus

vet du att det jag ser mest framemot att läsa när jag besöker din blogg är dina rubriker! är det bara från låtar eller lite blandat?:)

2011-08-30 @ 05:19:49
Postat av: soraia

Åh, vilken rolig och härlig kommentar! Det är lite blandat, mest låtar men också citat från inpirerande människor/böcker/artiklar, ja allt! :))))

2011-09-03 @ 01:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0