We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Trots vädret som är helt schizofrent så har jag haft en riktigt trevlig dag. Spenderade den med Elise, Zoe och Annis på Skansen. Vi var nämligen på allsång där bl.a. Erik Amarillo samt Veronica Maggio spelade. Man såg knappt något, men det var härlig stämning. Hade iaf kul med tjejerna.

Har hunnit inhandla lite bär från Hötorget inför imorgon då jag fyller år. 20 år, wow.. Känns inte som att det är på riktigt, har alltid sagt det och säger det igen, men jag känner mig som en 12-åring, mentalt. Sjukt ju. Ska iaf baka imorgon, ganska mycket också. Tre tårtor, oj! Så imorgon finns ingen tid för åldersnojja. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0