Just know it was you all along who had a hold of my heart, but the demon and me were the best of friends from the start.

Hej! Känns riktigt bra att det är torsdag idag. Är extra glad idag eftersom att jag fick reda på att man slipper gå till praktiken, och ändå få sina åtta timmar, när det är röd dag. Eftersom att jag faktiskt tog mig dit idag så skippar jag morgondagen istället. Så jag har en ledig dag imorgon, samt måndag. Känns som en evighet sedan jag vart helt och hållet ledig.. Men snart är det sommarlov, som jag längtar!

Har jag förresten nämnt att vi har kirrat hem Kings of Leon biljetter? Yepp, I said it! Är så lycklig just ny, lyckorus! De spelar den 22a har jag för mig på Hyde Park, och vi kommer till London den 21a. Dessutom så är vårt hostel inte alls långt från Hyde Park, det är supercentralt. Kan de bli bättre!?!?!

Nu tänker jag ta och duscha, sedan ska jag läsa min bok, som den har väntat på mig! Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0