when life gives you lemons, make lemonade.

Hej! Har haft en underbar vecka i london, åh, vad jag älskar den staden! Ska defenitivt tillbaka dit. Kings of Leon var helt jävla galet, hamnade i slagsmål typ stup i ett och jag är ingen som slåss heller liksom. Men fy vad det var kaotiskt! Kan bara säga en sak - fulla britter är verkligen roliga! Det var det bäst/värsta som har hänt mig på en och samma gång, haha!

Nu sitter jag i mamma och pappas rum där det är det enda stället där jag kan få någon slags ro. Sitter nämligen här och försöker lära mig hur min gitarr fungerar, har nämligen äntligen kirrat hem en gitarr. Nu ska jag bara lära mig hur man spelar den, och då kan jag stryka det från min bucket list! Är fortfarande riktigt trött från gårdagens flygresa så jag säger nog godnatt för nu. Toodles! 
 

 

 


 


 

 

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0