When you love someone, all your saved-up wishes start coming out.

Har varit en riktigt usel bloggerska, men ibland kommer livet emellan. Har haft rätt mycket att göra den senaste tiden och det har vart en ganska så stressig sista spurt innan sommarlovet med praktik, inlämningar och diverse annat. Men nu är det äntligen, äntligen, äntligen sommarlov! Känns som att jag när som helst kan skrika ett glädjeskrik.. Men låter nog bli.

Har dock haft en rolig vecka nu, kändes bittersweet att lämna Södertälje Sjukhus. Men vart helt slut efter de 5 veckorna. Har bestämt mig för att inte alls jobba denna vecka, ska ta det lugnt, umgås med min familj (som jag knappt har sett den senaste tiden) och helt enkelt bara vara. Det låter som en gedigen plan tycker jag.

Idag blir det att vara hemma med syskonen på dagen, känns som jag behöver göra det efter vissa omständigheter. Sedan mot kvällen ska jag till Deeqas mottagning. Ska bli riktigt kul! Nu ska jag fixa lite annat. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0