Cravings!

Igår kände jag att jag behövde fräscha upp min garderob lite, så beställde ett par kjolar från H&M samt ett par skor. Känns helt underbart att få börja shoppa inför våren/sommaren. Helt härligt!
 
Sitter här och kolla på mer kläder från Nelly och det finns massa skor som jag nästan skulle kunna döda för (bara nästan). Men jag vågar inte särskilt mycket när det gäller skor, är lite av en fegis. Önskar att jag vore mer "bold" gällande modefronten.
 
Har haft ett seminarium som gick superduper bra. Har världens skönaste lärare så det gick som smort! Dessutom fick vi sluta 2 timmar tidigare, gjorde verkligen min dag!
 
Ikväll stannar jag hemma eftersom att jag 1) är skittrött, 2) måste plugga. Najs, verkligen. Men som tur är så är det tacos som gäller hos oss idag. Kan det bli bättre!?!?!?! Toodles!

 
Om jag hade modet (och pengarna) skulle jag kirra hem dessa godingar:
Nelly  Shoes - Exclusive Britta Mini For Many - Space Shoe Wood Wedge
Nelly  Shoes - Exclusive LeeJeffrey Campbell - San Diego Shoe
Jeffrey Campbell - Clinic ShoeNelly  Shoes - Minna
Nelly Trend - Zoe Shoes

Kommentarer
Postat av: venus

SATSA!! speciellt på de svarta bootsen, de var skisnygga! jag skulle lätt köpa om jag kunde gå i sådana skor. kan knappt gå i kilklackar :(

2011-03-21 @ 20:20:20
Postat av: soraia

Ellerhur?! Man måste skämma bort sig lite grann! Kan iförsig inte heller gå så värst bra i klack skor, snyft :'/ vad är vi för tjejer haha

2011-03-22 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0