Even amidst fierce flames the golden lotus can be planted.

Hello! Är faktiskt ganska så trött nu, men glad-trött och inte trött-trött. Vet inte hur jag ska förklara mig haha, men vi antar att ni förstår! Hoppas allt är bra med mina läsare! För det är det med mig. Och idag har min helg officiellt startat. Känns finnemang! Mer än det!

Kom hem för ett litet tag sedan från Ungdomsgården, där det var Tjeforum - världens bästaste ställe typ! Fick några nya homiez, nämligen tre nya tjejer som jag babblade på om allt, men framförallt Dubai! Älskar verkligen att jobba där. Idag bjöds det på mackor + varm choklad. Mysigt eller vaddå?

Provet idag vart pinsamt lätt, det var precis samma prov som vi hade tränat på innan, men jag hade inte tränat nog. Haha, awkward och få U på den!

Imorgon blir det att fixa mitt foto till eTjänstekortet inför praktiken (oboy!) och sedan ska jag iväg och köpa rollerblades (oboy!), och på kvällen ska jag se på film med finaste Venus och Ayaan B. Bra fredag! God natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0