Grab my crotch wear my hat low like you.

Hej! Vart så j*vla trött igår, helt sjukt seg. Men jobbade 7-14, det var en bra arbetsdag då solen sken som bara den. Dessutom käkade vi massa gott bl.a. en tårta och brieost med kex och marmelad. Snacka om lyx på jobbet.

Efter det åkte jag till min kära mormor där det var en liten släktträff. Fick träffa mina underbart söta sysslingar som jag hade riktigt roligt med när vi lekte och sprang omkring där. Lillen blev lite förvirrad när han såg mig med så pass kort hår att det enda han kunde göra var att skratta och springa iväg. Tack! Haha.. Moster hade lagat supergo' mat, det blev kyckling med jornötssås med ris, sen morotskaka och chokladpudding efter. Så vi åt så himla mycket, man går aldrig därifrån hungrig.

Senare mot kvällen åkte jag hem till Elise, vi snackade en massa, jag fick "catch up" allt jag hade missat. Vi såg även filmen Battle Royal (som jag velat se ett tag nu) och käkad B&J's. Najs! Filmen var jättebra, typiskt min film. Lite väl sjuk, men det gillas.

Idag blir en seg dag, ska vara hemma, plugga, se på Jersey Shore och vila. Men först - en prommis i solen. Toodles! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0