He not busy being born is busy dying.

Hello, och välkommen till mitt innehållslösa liv. Befinner mig just nu i Eskilstuna och har spenderat natten här. Vi hade nämligen föreläsningar och kursstart i Västerås, vilket är enklare/billigare (snarare gratis) att ta sig från Eskilstuna. Det gick bra, dock var det aastråkigt, rena sömnpillret mot slutet iaf. Som tur är verkar kursen relativt enkel då det handlar mycket om vetenskapsmetoder och hur man arbetar efter ett kritiskt tänkande. Vilket Thorildsplans Gymn. tjatade om i tre hela år. Tänka sig att det skulle löna sig.
Hade som sagt föreläsningar i Västerås, där min brors fästmö bor och också pluggar, mötte upp henne under min lunchrast och vi gick till henne (hon bor typ 3 min promenad från campus) och käkade världens godaste ris med kycklingwok och sallad. Mm! Det var riktigt kul att få umgås med henne en stund. Tänk att min storebrorsa ska gifta sig snart också..
Nu ska jag ta och duscha, sen blir det lite läsning för mig. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0