I can see your true colors, shining through.

Hello! Sitter just nu i Kista bibliotek och FÖRSÖKER plugga. Det är så förbaskat kallt här, fy! Har pluggat ett tag nu, men lusten är borta. Dessutom är jag super kissnödig.. Det har väl gått sådär med plugget, tar inte den här kursen riktigt på allvar och därför tar jag inte inlärningen heller på så stort allvar. Det känns så jäkla enkelt bara. Hoppas inte jag får mig en rejäl överraskning bara imorgon under tentan.

Vid fem kommer iallafall Venus som inte jag har träffat på ett tag nu. Vi ska käka något och catcha up lite. Känns riktigt najs! Nu ska jag återgå till böckerna, sen ska jag försöka hitta en toalett. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0