It seems we living the american dream, but the people highest up got the lowest self esteem.

Hej! Ögonen svider som bara den, är riktigt trött just nu. Har fått springa omkring som en hund på jobbet känns det som, mina fötter är helt förstörda, samma med ryggen. Jobbade med världens segaste kvinna idag, men som tur var fick jag gå hem i rättan tid (trodde nämligen att jag aldrig skulle få komma hem).

Imorse vart jag och tränade. Det blev ett Salsa Aerobics pass - SOM JAG SVETTADES. Det var en riktigt workout, alla vart helt slut verkligen. Men som sagt så känns det bra efteråt, den känslan efter träningen slår ju allt. Och som solen sken idag! Om inte det är lycka.

Imorgon ska jag på feministisk självförsvar som en kompis håller, det kommer bli grym bra! Nu försöker jag fundera över vad jag ska göra av min tråkiga lördag. Känns som att jag har blivit allt mer osocial. Fy. Gillar att stanna hemma, det är min comfort-zone. Det får nog bli en film tror jag. Det står mellan The Colour Purple (som jag inte har sett, fy skäms på mig) eller Pineapple Express (som jag såg förrigår, men vill se igen..). Hmm, tough choice! Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0