I've given you the rest of my remaining fire.

Hej! Den här helgen har jag jobbat hårt, har jobbat kväll både igår och idag. Känns sådär, man vill ju göra annat än att jobba liksom, men pengar måste man ju ha! Bästa dagen är ju 25e varje månad. ;) Sitter nu och lyssnar på en nyupptäckt pärla på Spotify, nämligen en sångare vid namn Lior. Fin musik! Riktigt glädjande. Hans låtar fick åka dirr till min vår-lista.

Den här veckan ser ut att bestå av mycket plugg p.g.a. en tenta på torsdag, men kursen är hur flummig som helst och det verkar vara bus-enkelt att plugga in inför provet. Vi får se hur det går, hoppas det bara räcker med att plugga dessa dagar nu.

Imorgon blir det träning för min del, 25 min spinn och 25 min Core. Najs! Efter det blir det plugg som sagt, och sen mot eftermiddagen är det bowling med tjejerna på Tjeforum. Ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag se på Jersey Shore, perfekt avslut på en dag som denna! Toodles.

Lior - Autumn Flow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0