Mirror, mirror on the wall.

Hej! Har vart ganska duktig idag måste jag få säga. Befann mig på bibblan från 10-16 med Karin och Samira. Efter det gick jag hem och gick dirr till träningen. Det vart Street Funk som jag testade idag, inte min grej. Har aldrig kännt mig så otaktfull. Fy, pinsamt. Men tog ett 25 min Core pass efter det som satt fint. Svettade som fan och det brändes i magen - precis som jag vill ha det!

Har suttit nu den senaste timman eller så och garvat åt någon Niklas från Big Brother över hans otroligt pinsama och dåliga rap. Kollar inte på Big Brother, men det där var klockrent! Fan vad roligt det är att garva åt idioter.. Nu är jag jättetrött. Imorgon får jag plugga hemma, har nämligen en tvätt tid i stugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0