My mama told me when I was young, we're all born superstars.

Hej! Har haft en riktigt fin dag idag, solen gjorde dagen ännu bättre måste jag få berätta. Jag började dagen med att träffa Rafif, Atousa, Cathy, Nesli och Nadine från Tjejforum. Vi möttes vid tio för att gå till till ett kriscenter för drabbade kvinnor. Vi var där och fick reda på nyttig information och verksamheten och vi fick se hur stället såg ut - riktigt fint var det! Det var ett underbart ställe, trots omständigheterna.

Efter det gick vi till Rice som ligger på Östermalm, där åt vi en asiatisk buffé som var helt underbar! Åt massa nudlar, ris med en biffgryta (typ) och en massa sushi. Tänkte att jag skulle testa (för tredje gången) och det var helt underbart gott, trots att jag var skeptisk. Alla säger att man lär sig att gilla sushi, och nu kan inte jag tänka på något annat!

Efter den underbart fräscha och goa buffén åkte jag till Stadsbibblan där Karin, Atousa och Samira var och vi pluggade flitigt. Det gick riktigt bra. Och nu sitter jag här efter att ha sett på Oprah och gråtit så hårt. Den kvinnan alltså, varför gör hon så mot mig!? 

Snart ska jag sova. Peace, love & understandig y'all!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0