Säg bara när, var, hur.

Hej! Sitter här och kliar hysterisk i ögon och halsen gör bara ont som bara den. Har precis gosat med en nallebjörn som har dammat så jävla mycket. Kul.

Sitter här och håller på att fixa min intervju som ska vara inne imorgon. Det går bra. Annars har den här dagen vart helt underbar. DEn bästa söndagen på väldigt länge.

Dagen började med frukost här hemma, efter det åkte jag in till Sofiaskolan där del ett av feministisk självförsvars-kursen började. Det gick grymt bra! Riktigt kul var det.

När jag kom hem fick jag världens infall (som jag ändå har gått och tänkt på ett tag nu). Har nämligen klippt håret riktigt, riktigt kort. Typ pojk-kort. Och det ser grymt ut! Det enda som gäller nu är att antingen färga det kolsvart eller ljusbrunt. Vi får se hur det blir. Pappa klippte mitt hår hahah, har aldrig garvat så mycket som jag gjorde idag.

Efter den spontana klippningen (btw, vad är det med mig och hemma-gjorde frisyrer?) gick jag, syrran och mamma till närmsta 7-Eleven och köpte var sin Mezzaluna med Pesto och Kyckling-meny. Söndagar är officiellt Mezzaluna dag! God natt! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0