Yes I saw you were blinded, and I knew I had won.

Hej på er! Har haft en riktig trevlig dag än så länge utan att göra något särskilt. Anledningen är helt klart det faktum att solen skiner som bara den och dessutom smälter snön. Okej, våren kanske inte är här helt och hållet, men något liknande. Åh vad jag vill ha sommar!

Igår kom jag hem efter en dag av föreläsningar i Eskilstuna. Efter det drog jag med moster och syskonen till Kista Bio och såg Gullivers Resor med Jack Black (love him!). Den var helt underbar ju! Det blev foodcourt efter bion, vi gick därifrån helt mätta och svimfärdiga typ. Det blev en promenad hem då vi kände att vi behöve "bränna bort" en del. 

Idag har jag hunnit träna, känns asbra eftersom det var så länge sedan. Har planerat att träffa Yas för en fika, vi får se hur det blir med det! Ska ta och plugga lite också, men det får bli senare idag. Toodles! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0