You are bigger than your circumstances.

Hello! Sitter här och drömmer mig långt, långt bort. Såg på Oprah Show idag där de snackade om deras Australien resa, mmm vad underbart! Satt där och hade gåshud på hela kroppen, var inte heller långt från tårarna kan jag tala om. Tycker inte att livet borde vara så begränsat. Men sen så kan man ju göra något åt saken, istället för att sitta här och klaga hela tiden. Å andra sidan - ofta jag kan packa mina väskor och dra till andra sidan jordklotet? Min dröm är iaf att flytta bort från Sverige. Vi får se hur långt jag tar mig.

Idag ska jag till Tjejforum som jag ser fram emot. Nu ska jag egentligen plugga innan jag drar, men orkar verkligen inte. Fy skäms på mig. Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0