Dom klappar en på ryggen för att sen veta vart kniven passar som bäst.

Hello! Är hemma nu och ska snart käka lunch, klä på mig och få skjuts till jobbet - yes! Igår var det ju bröllop, nämligen storebrorsans bröllop. Det var lite konstigt för det var lite strul till en början med lokal och allt sånt, så vi fick veta i sista sekund var allt skulle vara, helsjukt. Det var kul, fick träffa roligt folk och äta god mat. Kan inte fatta att min egna bror nu är gift, vad vuxet! Är nog inte redo att släppa taget ännu tror jag, haha löjlig tjej.

Igår var jag på full bak-mode, hann baka en långpanna kärleksmums och sen så vart jag så sugen på jordgubbar så jag bakade en jättegod sommartårta. Har aldrig testat det förr, och det blev väldigt lyckat om jag får säga det själv! Så igår när vi kom hem sent så var vi inte riktigt trötta ännu så vi satt och snackade, käkade jordgubbar och såg lite på melodifestivalen (haha, hatar det där programmet). Sverige kom ju långt! Nu ska jag käka lunch. Toodles!
 


pappa och mina bröder, stiliga i kostym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0