Ever since happiness heard your name, it has been running through the streets trying to find you.

Det regnar som bara den! Helt plötsligt så började det hets regna, åska och hagla, fy farao. Fick stå under ett tak innan jag kunde fortsätta hem, inte kul. Har ändå haft en riktig bra dag trots att jag är trött, seg, har ont i fötterna och trots det hemska vädret. Det är ju nästan juni, jag vill inte gå runt i någon jacka inte..

Träffade fina Karin och Samira idag, fick även träffa Carro som inte jag har sett på ett tag - vad jag saknar den bönan! Hon måste ju byta tillbaks till oss! Vi skulle till RICE som har en galen asiatisk buffe, men där var det fullt, men precis på andra sidan gatan så fanns ett annat ställe som var minst lika bra, om inte bättre! Så vi satt där ett långt tag och snackade, käkade massa mat och hade det allmänt trevligt. Vi kalasade loss på bl.a. kyckling i jordnötssås, sushi, vårrullar och yaki-niku. GÅ DIT! Mm........

Efter det mötte jag Elise, Zoe och Aino. Vi gick runt i stan och kollade kläder, åhh vill shoppa. Får väl vänta till löning! Hoppas er muliga tisdag har vart bra med! Nu ska jag plugga, sedan blir det Desse. Toodles!
 

Den här godingen fick jag med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0