Everybody is God's somebody.

Hello! Är hemma nu från mitt första kvällspass på sjukhuset, ganska lugnt och stilla var det. Både skönt, men också väldigt stressande då jag blir väldigt rastlös och konstigt nog stressad när jag inte har något att göra. Känner mig lite malplacerad då jag inte riktigt har någon kontroll över situationen. Men men.

Imorgon väntar storebrorsans bröllop, oj! Vet dock inte vad jag ska ta på mig d'oh! Det som är mer d'oh är att jag inte ens vet var bröllopet äger rum, helt kaosz. Det är mycket strul med arrangemanget och så.. Hur ska detta gå? Okej, nu känner jag att jag ska stänga av datorn och drömma mig bort. Kanske till Ligurien? Åh, vill dit! 
 

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0