If you wish to experience peace, provide peace for another.

Är himla lycklig just nu! Kollade mina resultat på TEN2 och TEN3, klarade båda! Vart SÅ orolig för läkemdelsberäkningen och fatta att jag satte ALLA POÄNG!

Kom hem för en stund sedan från sista Tjejforumdagen för den här terminen, buhu. Lite sentimentalt var det, men vi ses ändå snart! Redan imorgon när det gäller ledarna iaf, haha. Men vi hade ordnat en fest för för flickorna för det är de värda, och mycket mer! Vi hade god mat, vi grillade, hade snackas och bakelser. Så vi frossade! Vid slutet hade vi ett Zumba pass med tre kvinnor från SATS vilket var superkul. Svettig blev man också.

Igår vart jag på ett "introduktionsmöte" på Ny Gemenskap som varade i kanske en timma. Jag fick se hur stället såg ut, hon berättade om verksamheten och hur allt låg till. Om inte jag har berättat det tidigare så är Ny Gemenskap en förening som ger kläder, mat, chans till dusch och en sovplats till hemlösa eller andra i behov. En helt underbar verksamhet dvs. Så jag ska börja volontärarbete där några gånger i mån som det ser ut nu. Ska bli riktigt spännande, ser verkligen fram emot det. Efter mötet hade jag praktik från 13:30-21:30, gick superbra!

Okej, är trött nu som fasiken för jag hade seminarium idag från 9-16, så dags för mig att sussa sött. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0