Never under estimate your own fierceness.

Hello! Solen skiner som bara den och man blir bara gladare och gladare. Dock tror jag inte att min kropp har hunnit att ändra klockan lite, den hänger inte med så mycket som jag skulle vilja att den gjorde. Alltid något att klaga på har jag, haha fett synd!

Har haft kursstart med den verksamhetförlagda utbildningen, spännande! Det blev en videokonferans med Västerås som var ehm.. intressant. Vart så trött att jag knappt brydde mig om vad kvinnan sa. Och hon som var forskare och så grym, men är man seg så är man.

Nu hade jag tänkt plugga en timma eller två, sedan tänkte jag gå på promenad. Sen ska jag testa att bota min bad-fobi, ska ta mitt första bad på länge.. ooooh! Eller så fortsätter jag med gamla hederliga duschen. Haha, som att ni bryr er. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0