No object is so beautiful that, under certain conditions, it will not look ugly.

Hej! Kan inte förstå att det bara är några få veckor kvar innan mitt första år på universitetet är över. Känner mig galet vuxen.. Åh, vill att det ska bli sommarlov någongång!

Har vart på sjukhuset idag och praktiserade. Det blev ett 7-15:30 pass. När jag börjar 7 så måste jag gå hemifrån typ 5, helt jävla sjukt. Så tidigt alltså. Fick gå med en ny handledare, hon var jättebra och jag fick testa en hel del nya saker. Spännande! Och alla hjälpte mig att träna på blodtrycksmätningen eftersom att jag suger på det (är nämligen jättedålig på att höra hjärtslag via stetoskopet). Alla sa en efter en men du kan träna på mig! Så himla goa. Är verkligen supernöjd med min praktikplats! Nu ska jag plugga. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0