"The problem is all inside your head", she said to me.

God morgon! Vilken härlig dag! Gör något bra av dagen, man ska ta chansen.

Ska snart ta mig till sjukhuset, börjar 13 men måste gå hemifrån 11 - SÅ HIMLA LÅNGT. Usch.. Men se det från den rosa sidan som min pappa skulle säga till mig, jag slipper iaf betala dyra resor och åker med gamla vanliga SL. :)

Efter introduktionsmötet ska jag möta Elise och Aino för en liten pick-nick i parken. Mm! Det blir jordgubbar och annat gott som passar. Och idag blir det defenitivt sommarklänningen som får sitta på! Efter det ska jag möta Atusa och Hasret för möta angående torsdagens tjejforum då vi har hand om huvudaktiviteten. Ska bli roligt! Ha en underbar tisdag nu. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0