The sun might aswell burn my eyes out if I lost your love.

Hello! Har haft en rätt så stressig men rolig dag. Har hunnit vara på introduktionsmötet inför praktiken där vi fick en rundtur av sjukhuset och allmän information. Det ska bli intressant! Min handledare verkar ganska så trevlig faktiskt, det är ju skönt. Men vet inte ännu då mitt möte med henne var ganska kort, hoppas på det bästa. Det viktigaste är ju att kunna ha en handledare man trivs med.

Efter det åkte jag, Aino och Elise till Rålis och stekte, njöt av solen, gott sällskap och god mat. Har även hunnit ha "möte" med Hasret och Atusa hos mig angående Tjejforum, det ser riktigt lovande ut! Hoppas allt går som planerat bara. :)

Nu hade jag tänkt duscha, fixa matlåda och sedan sova för jag ska vara på sjukhuset 6:40. TIDIGT............

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0