What good is it to sing helplessness blues, why should I wait for anyone else?

Hello! Hoppas allt är bra med er denna söndag. Imorgon väntar ännu en vecka, ser fram emot det. Nu vill jag förresten ha sommarlov, eller vad säger du?

Har jobbat idag 15-21, gick bra med tiden gick så sakta när man knappt har något att jobba med.. Förrutom jobb så har vi firat mamma lite, är iförsig lite anti mors/fars/kvinnodagar, varför kan inte man fira och uppskatta varandra varje dag? Men kände att vi behövde göra något speciellt ändå, dessutom vart ju man tårta sugen. ;)

Har även vart på loppis i Husbygård, hittade inte mycket, men fick med mig två superfina halsband. Älskar loppisar!

Nu hade jag tänkt och ducha, sedan lägger jag mig för jag måste gå hemifrån vid fem på morgonen imorgon. KUL. Toodles!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0